Start Polecane Pracownicy urzędu pracy otrzymają premie za znalezienie ludziom pracy

Pracownicy urzędu pracy otrzymają premie za znalezienie ludziom pracy

593
Photo credit: Andrew_Writer / Foter / CC BY

Rząd przyzna premie w wysokości 250 funtów pracownikom urzędów pracy, którzy zatrudnią najwięcej osób.

Jest to część programu pilotażowego w 60 urzędach pracy, którego celem jest zwiększenie zatrudnienia osób ubiegających się o Universal Credit.

Rząd stwierdził, że słuszne jest nagradzanie pracowników, którzy pomagają ludziom w zapewnieniu pracy.

Jednak związek PCS powiedział, że program jest „sztuczny” i nie pomoże rozwiązać problemu „wynagrodzenia z ubóstwa” pracowników urzędów pracy.

Zgodnie z wewnętrznym dokumentem Departamentu Pracy i Emerytur (DWP) widzianym przez BBC, urzędnicy chcą sprawdzić, czy zachęty finansowe dla zespołów pośrednictwa pracy „prowadzą do lepszych wyników”.

Personel będzie miał wyznaczone cele, czyli to, co dokument nazywa „rozciągnięciem aspiracji do pracy”.

Pracownicy najlepszych centrów pracy otrzymają co miesiąc 250 funtów ekstra. Każdy następny z najlepszymi wynikami otrzyma po 125 funtów.

Program pilotażowy zobowiąże również osoby ubiegające się o Universal Credit, które otrzymywały zasiłek przez trzynaście tygodni, do odwiedzania urzędu pracy każdego dnia tygodnia przez dwa tygodnie w celu uzyskania „intensywnego wsparcia”. Brak obecności może prowadzić do sankcji.