Start Polecane Tesco obniża wartość programu lojalnościowego Clubcard

Tesco obniża wartość programu lojalnościowego Clubcard

1152

Tesco ogłosiło, że obniża wartość swojego programu lojalnościowego Clubcard.

Od 14 czerwca punkty Clubcard będą warte dwa razy więcej, gdy klienci je spieniężą, a nie trzy razy więcej, jak obecnie.

Program umożliwia kupującym zbieranie punktów za pieniądze wydawane w Tesco i wymianę ich na bony, które można wykorzystać w sklepie lub na posiłki w restauracji i jednodniowe wycieczki.

Sainsbury’s i Boots również ostatnio obniżyły wartość programów lojalnościowych.

Niektórzy klienci Tesco zareagowali rozczarowaniem na ogłoszenie sklepu spożywczego, wskazując, że pojawiło się to w czasie wzrostu cen w supermarketach.

W wiadomości dla klientów, dyrektor ds. obsługi klienta Tesco, Alessandra Bellini, powiedziała, że ​​ten ruch „zapewni, że będziemy mogli nadal zapewniać szeroką gamę ekscytujących nagród, przy jednoczesnym utrzymaniu niskich cen naszych produktów”.

Powiedziała również, że firma przedłuża okres ważności nagród Clubcard do 12 miesięcy zamiast sześciu, aby kupujący mogli wykorzystać punkty o wyższej wartości przed wprowadzeniem zmian.

Sklep spożywczy po raz pierwszy wprowadził kartę Clubcard w 1995 roku. Popularny program umożliwia wydawanie punktów w takich obiektach jak Pizza Express, Legoland i Alton Towers.