Start Polecane Supermarkety i Uber Eats poparły plany odmowy sprzedaży alkoholu „pijanym” klientom

Supermarkety i Uber Eats poparły plany odmowy sprzedaży alkoholu „pijanym” klientom

288
0

Uber Eats i sześć głównych supermarketów w Wielkiej Brytanii poparło nowe plany, zgodnie z którymi kierowcy mogą odmówić dostawy alkoholu klientom, którzy wydają się pijani.

Tesco, Asda, Morrisons i Sainsbury’s wspierają nowe przedsięwzięcie, w którym zobowiązują się do zaprzestania podawania alkoholu pijanym klientom. Nowy program jest obsługiwany przez International Alliance for Responsible Drinking (IARD) oraz Retail of Alcohol Standards Group.

Albert Baladi z IARD powiedział: „To partnerstwo utrudni nieletnim kupowanie alkoholu i zmniejszy szkodliwe picie u dorosłych.” „Opierając się na zabezpieczeniach, które już sprawdziły się w niektórych krajach oraz dzieląc się nowymi rozwiązaniami i najlepszymi praktykami, możemy podnosić standardy na całym świecie, od momentu zakupu po dostawę.” „Zachęcamy innych do przyłączenia się do tej globalnej współpracy”.

PoprzedniCovid: Boris Johnson „optymistycznie” co do perspektywy letnich wakacji
NastępnyMatki z dziećmi sprzątają ulice Southampton