Aldi nie będzie wykładał niektórych swoich produktów na Halloween w sklepie, ponieważ mogą być „zbyt makabryczne”, aby je pokazać.
Supermarket twierdzi, że pomimo rosnącego popytu na przerażające kostiumy i rekwizyty, produkty takie jak ruszające się ciało umarlaka, mogą być zbyt stresujące dla dzieci.
Sklep nadal będzie oferować przedmioty takie jak czerwono okie zombie wyłaniające się z grobu, ale oferta ta będzie dostępna jedynie online.
Julie Ashfield, dyrektor zarządzająca zakupami w Aldi UK, powiedziała: „W ostatnich latach obserwujemy wzrost popytu na produkty Halloween, szczególnie wśród osób dorosłych. „Wezwaliśmy naszych kupujących, aby uwolnili swoje najbardziej realistyczne i przerażające pomysły na Halloween, aby zapewnić naszym klientom najlepsze produkty wysokiej jakości w niskich cenach.”
Halloween jest teraz trzecim co do wielkości wydarzeniem handlowym roku po Bożym Narodzeniu i Wielkanocy, w którym uczestniczy obecnie 60 procent mieszkańców Wysp.