Southern Water przeprosiło mieszkańców, którzy pozostali bez wody przez trzy dni i w ramach rekompensaty firma zaoferowała rabaty w rachunkach za wodę.
Zakład firmy Testwood, położony na obrzeżach Totton, czerpie wodę z pobliskiego strumienia kredowego.
Tygodnie ulewnych opadów, w tym burza Ciarán, spowodowały ogromne podniesienie się poziomu rzek, a teren Testwood napełnił się wodą powodziową.
Spowodowało to gromadzenie się błota, mułu i gruzu w cieku wodnym.
Firma ogłosiła, że zaoferuje rabat klientom, którzy doświadczyli problemów z brakiem dostaw wody.
Rzecznik firmy powiedział: „Jesteśmy świadomi emocjonalnych i praktycznych skutków braku wody”.
„Jeśli nie miałeś wody przez ponad 12 godzin, masz prawo do rabatu na rachunku za wodę w ramach naszego programu gwarantowanych standardów”.
„Uprawnieni do tego klienci indywidualni i biznesowi otrzymają w tej sprawie list lub e-mail przed 30 listopada”.