Start Wiadomości Sieć O2 przygotowała rekompensatę za awarię dla swoich klientów. Ci nie są...

Sieć O2 przygotowała rekompensatę za awarię dla swoich klientów. Ci nie są z niej zadowoleni

958
0

W zeszłym tygodniu doszło do poważnej awarii sieci komórkowej na terenie całej Wielkiej Brytanii. Firma postanowiła w ramach przeprosin przygotować rekompensatę, jednak została ona wyśmiana przez klientów.

Na terenie całej Wielkiej Brytanii we wczesnych godzinach rannych doszło do awarii sieci komórkowej O2. Najwięcej skarg złożyli mieszkańcy większych miast, m.in. Londynu, Manchesteru oraz Birmingham. Mówiło się o 25 mln niezadowolonych klientów.

Kiedy firma zlokalizowała i zdiagnozowała problem, okazało się, że awaria dotyczyła oprogramowania dostarczonego przez firmę Ericsson. Konsekwencją tego był problem dostępu do sieci 3G, 4G, połączeń telefonicznych oraz brak możliwości wysyłania sms-ów.

Sieć O2 postanowiła przygotować rekompensatę, które wartość wynosi tyle, co dwa abonamentu. W praktyce oznacza to, że osoby płacące 13 funtów miesięcznie, otrzymają od firmy dodatkowe aż 87 pensów. W przypadku osób posiadających pre-paid, firma przekaże im 10% rabatu na doładowania.

Propozycja ta wzbudziła duże poruszenie wśród użytkowników O2, którzy uważają, że jest to absurdalnie śmieszna propozycja, w żaden sposób nie rekompensująca zaistniałą sytuację. Wiele osób nazywa ten gest żenującym i obraźliwym.