Start Coronavirus Royal Mail zmienia zasady dostaw i odbioru przesyłek

Royal Mail zmienia zasady dostaw i odbioru przesyłek

11913
0

Royal Mail zmienił godziny otwarcia i zamknięcia biura odbioru przesyłek w związku z kryzysem koronawirusa, a także zmienił sposób, w jaki realizuje dostawy.

Zmiany weszły w życie w poniedziałek i zostały wprowadzone w celu zapewnienia bezpiecznej i niezawodnej obsługi dla klientów. Aby chronić personel i społeczeństwo, Royal Mail zmienił godziny otwarcia Punktów Obsługi Klienta w lokalnych biurach dostawczych.

Największe placówki będą teraz otwarte w godzinach 07: 00–11: 00.Wszystkie pozostałe punkty obsługi klienta będą otwarte w godzinach 07: 00–09: 00. Wszystkie punkty będą zamknięte w środę i niedzielę.

Dłuższe okresy przechowywania w punktach obsługi klienta.

Aby dać klientom więcej czasu na odbiór lub ponowne dostarczenie paczki, Royal Mail tymczasowo wydłużył okres przechowywania paczek i przesyłek do 30 dni kalendarzowych przed zwróceniem przesyłki do nadawcy.

Podpisywanie i odbieranie przedmiotów.

Aby w jak największym stopniu chronić zarówno pracowników, jak i klientów, Royal Mail minimalizuje kontakt podczas dostawy. Personel nie będzie przekazywał urządzeń przenośnych klientom w celu otrzymania podpisu, ale zamiast tego zarejestruje nazwisko osoby przyjmującej przedmiot.

Pukając do drzwi, listonosz odsunie się na bezpieczną odległość podczas przekazywania paczki. To zapewni, że paczka zostanie bezpiecznie dostarczona.

Zmiany w przesyłkach od drzwi do drzwi

Personel poczty dostarczy bezadresowe przesyłki reklamowe od drzwi do drzwi dla klientów, którzy otrzymują jednocześnie zaadresowane listy lub paczki, o ile jest to praktycznie możliwe.

Przesyłki od drzwi do drzwi stanowią bardzo cenną usługę dla małych firm i wszelkiego rodzaju firm, które starają się dostarczać swoje towary i usługi. Wiele małych firm potrzebuje tego wsparcia bardziej niż kiedykolwiek. Przesyłki „od drzwi do drzwi” obejmują również ważne wiadomości od władz lokalnych.