Start Polecane Niemiecki supermarket osiąga rekordowy udział w brytyjskim rynku

Niemiecki supermarket osiąga rekordowy udział w brytyjskim rynku

474
0

W ubiegłym roku Lidl zyskał 618 000 nowych klientów, osiągając rekordowy udział w sprzedaży w supermarketach w Wielkiej Brytanii.

Zgodnie z najnowszymi danymi firmy badawczej Kantar, nowe sklepy, remonty istniejących obiektów i system kuponów prasowych pomogły niemieckiemu dyskontowi zwabić nowych klientów.

Liczby sugerują, że firma odnotowała wzrost sprzedaży w ciągu 12 tygodni do 8 września o 9,2% do 1,6 mld GBP w porównaniu z rokiem poprzednim.

Około 6% całej sprzedaży w supermarketach w Wielkiej Brytanii odbywa się teraz w Lidlu.

Konkurencyjny dyskont Aldi również odnotował w tym samym okresie gwałtowny wzrost swojego udziału w rynku o 6,3%.

PoprzedniWygrała z rakiem i przepłynęła Kanał La Manche
Następny50 nowych miejsc pracy w Southampton po tym, jak firma powiększa siedzibę główną