Supermarket oskarżony niegdyś o „wyśmiewanie klientów” podwyżkami cen już drugi tydzień podcina ceny zarówno Aldi, jak i Lidl.
Mimo że przez większą część ubiegłego roku należał do najdroższych sprzedawców detalicznych, w zeszłym tygodniu Morrisons zgarnął od Aldi koronę „najtańszego” marketu w cotygodniowym porównaniu artykułów niezbędnych do zakupów.
Nastąpiło to po tym, jak sprzedawca obniżył cenę piersi z kurczaka o 15% w ramach rozszerzenia programu More Card, który zapewnia kupującym ekskluzywne ceny na szereg produktów i pozwala zbierać punkty, które można zamienić na bony.
Ponieważ oferta ta obowiązuje do 22 września, oznacza to, że Morrisons z rachunkiem w wysokości 11,95 funtów nadal jest najtańszym ze wszystkich sześciu głównych supermarketów, jeśli chodzi o koszyk podstawowych produktów, który oprócz kurczaka obejmuje mięso mielone, dwulitrową butelkę mleka, bochenek chleba, kawę, torebki herbaty, masło i fasolkę.