Start Polecane Miłośnicy piwa i właściciele pubów krytykują council za poparcie dla akcji „Dry...

Miłośnicy piwa i właściciele pubów krytykują council za poparcie dla akcji „Dry January”

689
0

Właściciele pubów i miłośnicy piwa krytykują Radę Miasta Southampton za poparcie dla kampanii „Suchy styczeń”.

W całym mieście można znaleźć billboardy zachęcające ludzi do trzeźwości w styczniu. Coroczna kampania jest prowadzona przez organizację charytatywną Alcohol Change UK z reklamami sponsorowanymi przez radę miasta.

Jednak kampania okazuje się niepopularna zarówno wśród miłośników piwa, jak i właścicieli pubów. Deric Payne, przewodniczący kampanii Southern Hampshire na Real Ale, która wspiera bary i puby jako centrum życia społecznego, powiedział: „Jestem całkowicie przeciwny akcji Dry January. To sprawi, że puby przestaną działać.”

Tymczasem Mary Thornton-Smith, właścicielka niezależnego browaru The Witch’s Brew w Shirley, powiedziała: „Jestem rozczarowana. Wydaje się, że kampania „Suchy styczeń” jest skierowana do branży browarniczej. Myślę, że to bardzo niesprawiedliwe. Biorę to osobiście. To absolutnie oburzające.”

Rzecznik rady miasta powiedział: „Suchy styczeń to coroczna kampania, która pomaga podnieść profil powstrzymywania się od alkoholu po okresie świątecznym. Będziemy w jak największym stopniu wspierać ten pomysł. Mamy również obowiązek dbania o naszych mieszkańców, zwłaszcza że wskaźniki nadużywania alkoholu w mieście są wyższe niż średnia krajowa.”

PoprzedniWięcej drzew i dzikich kwiatów: jak Hampshire zmierzy się ze zmianami klimatu
NastępnyRada zmniejszyła opłaty parkingowe (możesz zaparkować za jedyne 1 £)