Start Wiadomości Klienci Tesco przepłacają za „promocyjne” produkty

Klienci Tesco przepłacają za „promocyjne” produkty

562
0

Śledztwo BBC ujawniło, że klienci Tesco są kuszeni promocjami, które wygasły, lecz nadal widnieją na sklepowych półkach, co wprowadza konsumentów w błąd.

W 33 na 50 sklepach odwiedzonych przez reportera BBC, klienci byli informowani o promocyjnych cenach na tzw. multi-packi, które później nie są uwzględniane na paragonach.

Dziennikarz znalazł oferty produktów, które można kupić po promocyjnej cenie ze względu na kończącą się datę ważności. Jednak przy kasie okazuje się, że trzeba zapłacić normalną cenę. Okazuje się, że iczba klientów, którzy zgłaszają reklamacje, jest bardzo niska, ponieważ niewiele osób pamięta cenę z półki, by później móc ją porównać z ceną na paragonie.

Rzecznik Tesco przeprasza za zaistniałą sytuację i informuje, że sieć dołoży wszelkich starań, by informacje na cenowych etykietach były klarowne i nie wprowadzały klientów w błąd.

Śledztwo nie wykazało nieścisłości w sklepach online.