Start Wiadomości Klienci EE mają miesiąc, by zerwać umowę. Operator podnosi ceny

Klienci EE mają miesiąc, by zerwać umowę. Operator podnosi ceny

806
0

Klienci mają miesiąc, by zerwać umowy z EE, aby uniknąć dodatkowych opłat. 

Firma EE podniosła stawki za usługi telefoniczne. Dała jednak możliwość klientom zrezygnowania z dotychczasowych umów, jeśli nie zgadzają się na zachodzące zmiany.

Podwyżki obejmują m.in. połączenia z Wielkiej Brytanii do Irlandii lub z Wysp Normandzkich -wzrosną z 50 pensów za minutę do 1 funta oraz połączenia z UE – do £1,50 z £1 za minutę.

Wzrost cen za usługi miał wejść w życie 25 czerwca, jednak Watchcom nakazał firmie EE dać klientom dodatkowe 30 dni, by mogli podjąć decyzję o ewentualnym zerwaniu umowy. Dotyczyło to każdego, kto przejdzie przez swój miesięczny pakiet i tych, którzy korzystają z usług nieuwzględnionych w ich miesięcznym pakiecie mobilnym.

Jednak po skargach klientów Ofcom orzekł, że komunikaty sieci telefonicznej początkowo nie były wystarczająco jasne w informowaniu klientów o zakończeniu umowy. Dlatego też, klienci otrzymali dodatkowy termin na podjęcie decyzji o rezygnacji z korzystania usług EE, nie ponosząc przy tym żadnych konsekwencji finansowych.

Dostawca sieci zwróci również każdemu klientowi, który zdecydował się zrezygnować z umowy, różnicę między starą ceną a nową ceną oraz wszelkie opłaty powstałe w wyniku korzystania z usług dotkniętych wzrostem cen od czerwca 2018 r.