Start Southampton Jak uzyskać rekompensatę z Southern Water, za przerwy w dostawie wody

Jak uzyskać rekompensatę z Southern Water, za przerwy w dostawie wody

215
shutterstock

Jeśli tuż przed Świętami Bożego Narodzenia po awarii, która dotknęła tysiące domów w Southampton, New Forest, Romsey i Eastleigh, zostałeś pozbawiony wody, masz prawo do odszkodowania.

Firma Southern Water znalazła się pod ostrzałem krytyki w związku z problemami z jakością wody w zakładzie Testwood w Totton, które spowodowały przerwy w dostawach wody do około 58 000 domów.

Rozwiązanie problemu zajęło trochę czasu i spowodowało chaos w stacjach wody butelkowanej utworzonych w Eastleigh, Lordshill, Totton i Marchwood.

Teraz klienci dotknięci problemem braku wody otrzymają list lub e-mail w sprawie odszkodowania.

Rzecznik Southern Water powiedział: „Klienci nie muszą na własną rękę ubiegać się o odszkodowanie za przerwę w dostawie wody, która niedawno dotknęła mieszkańców Hampshire.

„Odszkodowania do 21 stycznia 2025 r. zostaną automatycznie wypłacone na konta klientów”

„W tym i następnym tygodniu wysłane zostaną e-maile i pisma do naszych klientów, z potwierdzeniem kwot, które otrzyma każdy klient.”

„Zastosujemy rekompensatę według nowych, podwyższonych stawek zaproponowanych przez rząd, które zostaną przedstawione parlamentowi w tym roku”.