Prezenty swiateczne...

Gdzie kupić? Jak znaleźć?... Czyli garść porad na bieżąco !
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Foczka
Bardzo odważny
Posty: 636
Rejestracja: czw gru 18, 2008 11:56 am
Lokalizacja: Southampton

czw gru 03, 2009 10:07 am

Jak w temacie. Poszukuje pomyslu na prezent dla zapalonego elektronika, jakis fajny gadzet, moze nawet byc bardziej profesjonalny. Cena zbytnio nie gra roli, ale badzmy rozsadni :lol:
Chyba, ze ktos ma inny pomysl na fajny prezent dla plci odmiennej to bede bardzo, bardzo wdzieczna za wszelkie porady :wink:

Thanks :P
When I am good I am good, when I am bad I am very good...;>
Awatar użytkownika
Pianista
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr mar 19, 2008 11:21 pm

pt gru 04, 2009 7:54 pm

Foczka wydaje mnie się ,ze powinnaś poszukać coś w rodzaju ;
-zestawu elektronicznego dla hobbystów.
Jest to naprzyklad jakies urzadzenie do zlozenia ,skrecenia lub polutowania przez elektronika.Rzeczy takie powinni mieć w Maplinie może w Argosie itp.
Awatar użytkownika
Foczka
Bardzo odważny
Posty: 636
Rejestracja: czw gru 18, 2008 11:56 am
Lokalizacja: Southampton

pt gru 04, 2009 9:26 pm

Dzieki za sugestie, ale to za slabe :P Potrzebuje cos mocniejszego, on sie takimi zestawami bawil lata temu i mowil, ze to tylko i wylacznie dla dzieci :wink: To musi byc cos z "jajem" :D
When I am good I am good, when I am bad I am very good...;>
Awatar użytkownika
Pianista
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr mar 19, 2008 11:21 pm

pt gru 04, 2009 11:47 pm

chcialem dobrze... a z jajem to na swieta wielkanocne ;)
Awatar użytkownika
lunafly
Bardzo odważny
Posty: 902
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 1:04 pm
Lokalizacja: Southampton

sob gru 05, 2009 5:13 pm

Google nie straszne, troszke pogrzebalam, moze znajdziesz cos z jajem :)
Niektore rzeczy sa naprawde smieszne i pomyslowe :)
Linki sa tutaj:

http://www.firebox.com/category/gifts?a ... 4woddWwsqA

http://www.gadgetsquick.co.uk/

http://www.gadgetsuk.com/Gadgets-p-1-c-336.html

http://www.paramountzone.com/

P.S Moze taki kubek na USB, robienie herbatki masz z glowy, bo bedzie siedzial sobie przy kompiku i wciaz bedzie ciepla :)Jak dla mnie niezle :)
Obrazek
kajasp
Gość
Posty: 11
Rejestracja: czw lis 25, 2021 11:40 am

śr gru 08, 2021 3:34 pm

W sprawie prezentów polecam bezprzewodowy odkurzacz irobot roomba combo, który całkiem nieźle sobie radzi oraz odciąża od sprzątania, dzięki czemu macie teraz więcej wolnego czasu. Więc jak zastanawiacie się nad prezentem, to bardzo wam polecam takie rozwiązanie.
kajasp
Gość
Posty: 11
Rejestracja: czw lis 25, 2021 11:40 am

śr gru 08, 2021 3:42 pm

Polecam dobry odkurzacz na prezent. Miałam różne odkurzacze, ale ten automatyczny irobot bije poprzedników na głowę. Opróżniam zbiornik na kurz raz na kilka tygodni, roomba sama się ładuje, po kolei odkurza wszystkie pomieszczenia, nie obija mebli i jest bardzo cicha.
ODPOWIEDZ