porady mechaniczne,sam naprawiam swoje auto

Posty związane z naszymi furami
witekmechanik
Gość
Posty: 24
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 8:04 pm

pn kwie 19, 2010 8:24 pm

witam serdecznie jesli masz jakies problemy ze swoim autem chetnie pomogę,doradze,na ile to bedzie możliwe.takie spędzanie wolnego czasu wieczorami
Natenczas
Zaczyna Działać
Posty: 183
Rejestracja: śr lip 22, 2009 12:06 am

pn kwie 19, 2010 9:04 pm

Witam Witka mechanika.
W koncu do nas dolaczyles.

I na wstepie pytanie mechaniczne.
Czy pyl wulkaniczny z Irlandii zagraza naszym samochodom (silnik, blacharka) tak samo jak np. samolotom i jesli tak, to jak sie przed nim zabezpieczyc?
Hoist the colours.
Awatar użytkownika
Virus
Bardzo odważny
Posty: 567
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 3:06 am
Lokalizacja: Southampton, Townhill Park
Kontakt:

pn kwie 19, 2010 9:53 pm

Natenczas pisze:Witam Witka mechanika.
W koncu do nas dolaczyles.

I na wstepie pytanie mechaniczne.
Czy pyl wulkaniczny z Irlandii zagraza naszym samochodom (silnik, blacharka) tak samo jak np. samolotom i jesli tak, to jak sie przed nim zabezpieczyc?
nic podobnego :)) naszym samochodom nic niegrozi. :D :D aż tak wysoko niejeżdzimy :lol: :lol:
witekmechanik
Gość
Posty: 24
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 8:04 pm

pn kwie 19, 2010 9:55 pm

bardzo mnie cieszy że zadałes to pytanie,odpowiedż brzmi tak zagraza i to bardzo,pył wulkaniczny który dostanie sie do filtra powietrza {nie daj boże dziurawego} moze wywołac nieodwracalne szkody w naszym silniku,szczególnie w silnikach v5 i w manualnych skrzyniach automatycznych i oczywiście karoseria po osadzeniu się pyłu wulkanicznego powstaja mikroskopijne pekniecia co prowadzi do utleniania sie metalu skutkiem czego zostanie nam po karoseri tylko lakier.
Ostatnio zmieniony pn kwie 19, 2010 10:08 pm przez witekmechanik, łącznie zmieniany 1 raz.
Natenczas
Zaczyna Działać
Posty: 183
Rejestracja: śr lip 22, 2009 12:06 am

pn kwie 19, 2010 9:58 pm

hahahahaha
Glupie pytanie - glupia odpowiedz :P
Hoist the colours.
Natenczas
Zaczyna Działać
Posty: 183
Rejestracja: śr lip 22, 2009 12:06 am

pn kwie 19, 2010 10:04 pm

Virus - ja ostanio sie spieszylem do pracy to niezauwazylem jak mnie dwa F16 probowaly zestrzelic. Taka byla jazda.
Hoist the colours.
witekmechanik
Gość
Posty: 24
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 8:04 pm

czw kwie 22, 2010 10:20 pm

nik widzę nie ma zadnych problemów?no nic znajdę może inne zajęcie
Natenczas
Zaczyna Działać
Posty: 183
Rejestracja: śr lip 22, 2009 12:06 am

czw kwie 22, 2010 10:49 pm

Moj angielski kolega zastanawial sie ostatnio jak to jest z laniem oleju rzepakowego do ropy w silnikach diesla?
Anglicy stosuja mieszanki 70/30 diesel/olej w zimie oraz 50/50 w lecie a nawet 30/70.
Pytanie brzmi jak to wplywa na pompe wtryskowa, wtryski itp?
Hoist the colours.
witekmechanik
Gość
Posty: 24
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 8:04 pm

czw kwie 22, 2010 11:45 pm

to znów ty?
ale z braku zajęcia coś napiszą.to jest tak samo jak tz.biopaliwa mimo że są tańsze mało kto je kupuje producenci samochodów nie zalecaja tych paliw prawdopodobnie jesli miałbyś usterke silnika a auto na gwarancji i jeżdził na biopaliwie nie uznano by ci gwarancji.w oleju rzepakowym jest woda.wtryski i pompa smarowana jest poprostu ropą olej zmniejsza rzywotnosc tych części.prosty przykład posmaruj kawałek żelaza ropą a drugi olejem rzep.po dwóch dniach zobaczysz na którym pierwszym pokaże się rdza,to już lepiej olej po frytkach przefiltrować zawiera mniej wody.a najlepiej wodór można stosować go tak w dislu jak i benzynie zmniejsz zużycie o 30proc.właśnie w sobotę zakładam kolesiowi na próbę na tydz.do bmw chce się przekonać czy to prawda
Duda-Garage
Nowicjusz
Posty: 68
Rejestracja: śr gru 24, 2008 1:02 am
Lokalizacja: inna
Kontakt:

śr kwie 28, 2010 10:53 pm

witekmechanik pisze:to znów ty?
ale z braku zajęcia coś napiszą.to jest tak samo jak tz.biopaliwa mimo że są tańsze mało kto je kupuje producenci samochodów nie zalecaja tych paliw prawdopodobnie jesli miałbyś usterke silnika a auto na gwarancji i jeżdził na biopaliwie nie uznano by ci gwarancji.w oleju rzepakowym jest woda.wtryski i pompa smarowana jest poprostu ropą olej zmniejsza rzywotnosc tych części.prosty przykład posmaruj kawałek żelaza ropą a drugi olejem rzep.po dwóch dniach zobaczysz na którym pierwszym pokaże się rdza,to już lepiej olej po frytkach przefiltrować zawiera mniej wody.a najlepiej wodór można stosować go tak w dislu jak i benzynie zmniejsz zużycie o 30proc.właśnie w sobotę zakładam kolesiowi na próbę na tydz.do bmw chce się przekonać czy to prawda

Oj uśmiałem się z tych mongolskich teorii i to nieźle :)
witekmechanik
Gość
Posty: 24
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 8:04 pm

czw kwie 29, 2010 12:01 am

i z czego tak się uśmiałes?.z mongolskich teori smieje sie tylko mongoł.tylko idiota leje olej roslinny do auta nie przystosowanego.aby silnik nie odniósł zadnych usterek i pracował normalnie olej roślinny powinien być rozgrzany do ok 70 stopni,czyli dwa zbiorniki jeden do odpalania na zwykła ropę drugi z grzałką lub ogrzewany cieczę z silnika z olejem roślinnym.to ze mieszaja pół na pół i auto chodzi nie powiesz mi chyba ze nie ma to wpływu na pompę i wtryski.i jesli chodzi o biopaliwa silnik także powinien być przystosowany
witekmechanik
Gość
Posty: 24
Rejestracja: pn kwie 19, 2010 8:04 pm

czw kwie 29, 2010 12:12 am

i jeszcze coś nie wiem co bardziej cię rozbawiło olej czy wodór.jesli chodzi o wspomaganie silnika wodorem to dodam ze w równym stopniu stosuje się go w silnikach benzynowych jak i disla.umiejętnie zrobiona i zmodyfikowana instalacja wodorowa zwieksza moc silnika i oczywiscie zmniejsza zuzycie paliwa o min 30 procent[nie mam na mysli szajsu który można kupic na ebay]
TROSZKĘ MI PODNIOSŁEŚ CIŚNIENIE ALE CIESZĘ SIĘ ZE WZIĄŁES UDZIAŁ W DYSKUSJI.[/b]
Awatar użytkownika
mil3czk4
Zasłużony W Boju
Posty: 329
Rejestracja: sob sie 29, 2009 6:14 pm
Lokalizacja: Shirley :P
Kontakt:

czw kwie 29, 2010 12:47 am

Duda-Garage:
Nieładnie to z Twojej strony, jeśli coś Cię tak rozbawiło, to trzeba było rozwinąć co dokładnie - dla informacji wszystkich. Forum nie jest do tego by się nabijać z kogokolwiek i rzucać teksty z polskich filmów, które obrażają innych.

Co do kolegi mechanika - miło, że ktoś się znalazł w takiej dziedzinie w naszym skromnym gronie ;)
Awatar użytkownika
Virus
Bardzo odważny
Posty: 567
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 3:06 am
Lokalizacja: Southampton, Townhill Park
Kontakt:

czw kwie 29, 2010 3:09 am

witekmechanik pisze:bardzo mnie cieszy że zadałes to pytanie,odpowiedż brzmi tak zagraza i to bardzo,pył wulkaniczny który dostanie sie do filtra powietrza {nie daj boże dziurawego} moze wywołac nieodwracalne szkody w naszym silniku,szczególnie w silnikach v5 i w manualnych skrzyniach automatycznych i oczywiście karoseria po osadzeniu się pyłu wulkanicznego powstaja mikroskopijne pekniecia co prowadzi do utleniania sie metalu skutkiem czego zostanie nam po karoseri tylko lakier.

choć mało prawdopodobne żeby to akurat w tym rejonie cóś sie stało, ale...hmmm.... tego akurat niewiedziałem, dzieki za uświadomke:)
Duda-Garage
Nowicjusz
Posty: 68
Rejestracja: śr gru 24, 2008 1:02 am
Lokalizacja: inna
Kontakt:

czw kwie 29, 2010 10:00 am

witekmechanik pisze:bardzo mnie cieszy że zadałes to pytanie,odpowiedż brzmi tak zagraza i to bardzo,pył wulkaniczny który dostanie sie do filtra powietrza {nie daj boże dziurawego} moze wywołac nieodwracalne szkody w naszym silniku,szczególnie w silnikach v5 i w manualnych skrzyniach automatycznych i oczywiście karoseria po osadzeniu się pyłu wulkanicznego powstaja mikroskopijne pekniecia co prowadzi do utleniania sie metalu skutkiem czego zostanie nam po karoseri tylko lakier.

To możne wyjaśnij czemu akurat V5 ? Bo dla mnie po to jest filtr powietrza zęby nawet jeżdżąc po pustyni nie dostawał się syf do silnika.
I od czego te pęknięcia się robią bo to też interesujące :)
ODPOWIEDZ