Start Polecane Dzieci, których angielski jest drugim językiem, radzą sobie lepiej w testach czytania

Dzieci, których angielski jest drugim językiem, radzą sobie lepiej w testach czytania

560
0

Dzieci w Southampton z angielskim jako dodatkowym językiem radzą sobie lepiej w testach czytania niż ich koledzy z klasy.

Wyniki testów pokazują, że 84,5% dzieci zdało w tym roku test Year 1 phonics znacznie lepiej w porównaniu z 81,5% dzieci w mieście, których językiem ojczystym jest angielski.

Organizacja charytatywna na rzecz edukacji Fundacja Edukacyjna przyznaje, że szkoły z podobnymi grupami uczniów osiągającymi bardzo różne wyniki w nauczaniu to jedno z „największych wyzwań”, przed którymi stoi system edukacji.

Każdego roku uczniowie są poddawani kontroli pod kątem foniki – oceny, czy potrafią zrozumieć związek między dźwiękami języka mówionego a sposobem pisowni słów.Spośród 1,990 dzieci w Southampton w Year 1, których językiem ojczystym jest angielski, 81,5 procent zdało test.

W międzyczasie 876 dzieci, których pierwszym językiem nie jest angielski, uzyskało wynik 84,5 procent.

Test składa się z listy 40 słów, połowa słów jest prawdziwa a połowa nie, które dzieci w Year 1 czytają nauczycielowi. Test pomaga zidentyfikować dzieci, które potrzebują dodatkowej pomocy, dlatego szkoły otrzymują wsparcie w celu poprawy umiejętności czytania.

Rzecznik Departamentu Edukacji powiedział: „Chcemy, aby każde dziecko osiągnęło swój potencjał, a to oznacza, że ​​wszystkie dzieci powinny płynnie czytać po ukończeniu szkoły podstawowej, niezależnie od pochodzenia.

„Czytanie i pisanie są podstawą każdego szerokiego i zrównoważonego programu nauczania. Nasz większy nacisk na fonikę oznacza, że ​​więcej dzieci jest wyposażonych w te podstawowe elementy na najwcześniejszym etapie.