Start Wiadomości Poundland zrówna ceny?

Poundland zrówna ceny?

1230
0
PODZIEL SIĘ
Photo credit: Foter / CC BY-SA

Znana, brytyjska sieć sklepów Poundland będzie musiała ujednolicić wszystkie ceny, jeśli nadal chce korzystać z hasła reklamowego „wszystko za jednego funta”.  Według brytyjskiej organizacji ds. standardów reklamowych znana sieciówka wprowadza klientów w błąd oferując im płyty DVD czy CD za dwa funty.

Advertising Standard Agency (ASA) domaga się również zmian w zapisie na oficjalnej stronie internetowej firmy. Poundland szczyci się w Internecie tym, że jest największą siecią sprzedaży detalicznej w Wielkiej Brytanii, w której wszystko można kupić za jednego funta.

Przedstawiciele Poundlandu tłumaczą, że blisko cztery tys. ich produktów jest w jednolitej cenie, a płyty DVD i CD za 2 funty to tylko rodzaj promocji, która i tak jest bardzo korzystna dla konsumentów. ASA stawia ultimatum – albo Poundland obniży wszystkie ceny do jednego funta albo zmieni ideę swojego przedsiębiorstwa i jasno określi warunki sprzedaży promocyjnej.

Obecnie sieć sklepów Poundland jest warta miliard funtów, a z 534 punktów tej marki codziennie korzysta ponad 5,5 miliona klientów.