Start Polecane Ostrzeżenie przed panelami słonecznymi po wybuchu pożaru w jednym z domów

Ostrzeżenie przed panelami słonecznymi po wybuchu pożaru w jednym z domów

517
0

Ostrzeżenie przed panelami słonecznymi zostało wydane po tym, jak mężczyzna ucierpiał w pożarze jednego z domów.

Mieszkańcy jednego z domów w Chandler’s Ford pozostają w szoku po tym, jak dach budynku został całkowicie zniszczony przez płomienie po wybuchu pożaru. Wstępnie podano, że to panele słoneczne znajdujace się na zadaszeniu spowodowały wybuch ognia, jednak rzecznik Hampshire Fire and Rescue Service nie mógł potwierdzić, czy rzeczywiście to było przyczyną pożaru.

Solar Trade Association (STA), która zajmuje się promowaniem korzyści płynących z energii słonecznej i ułatwieniem jej przyjęcia, twierdzi, że wszystkie tego typu incydenty są poważnie traktowane przez firmę. Firma nalega, aby mieszkańcy upewnili się, że zatrudniają certyfikowanych instalatorów, którzy korzystają z urządzeń zgodnych ze standardami branżowymi.

W wyniku pożaru dachu domu w Chandler’s Ford 76-letni mężczyzna został przewieziony do szpitala ze średnimi obrażeniami ciała. Według świadków pożar był ogromny. Strażacy z Redbridge, Eastleigh i St Mary’s walczyli z żywiołem przez ponad trzy godziny.