Start Polecane Liczba odwiedzających Sea City Museum gwałtownie spada. Czy była to dobra inwestycja?

Liczba odwiedzających Sea City Museum gwałtownie spada. Czy była to dobra inwestycja?

210
0
PODZIEL SIĘ

Muzeum miało być największą atrakcją turystyczną Southampton. City Council wydał na nie ponad 15 milionów funtów. Czy była to opłacalna inwestycja?

Pięć lat od otwarcia Sea City Museum liczba odwiedzających atrakcję spadła o 40 proc. W pierwszym roku otwarcia liczba odwiedzających muzeum wyniosła 135 tys., potem z roku na rok było coraz mniej zainteresowanych muzeum Titanica. Najgorszy był okres 2014/15, kiedy muzeum odwiedziło zaledwie 63,137 osób.

Coraz częściej pojawiają się głosy, że pomysł budowy nowego muzeum był jedynie stratą pieniędzy. Atrakcja nie zdołała przyciągnąć tak wielu turystów jak oczekiwano. Władze miasta bronią swojego stanowiska twierdząc, że miastu potrzebne jest muzeum, które będzie mówiło o jego historii.