Prawnik

Gdzie kupić? Jak znaleźć?... Czyli garść porad na bieżąco !
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Foczka
Bardzo odważny
Posty: 636
Rejestracja: czw gru 18, 2008 11:56 am
Lokalizacja: Southampton

śr kwie 13, 2011 9:28 pm

Jak w temacie. Czy ktos orientueje sie, moze sam korzystal tutaj w Soton z no win no fee uslugi ? Moze ktos moze polecic jakiegos konkretnego prawnika?
When I am good I am good, when I am bad I am very good...;>
Awatar użytkownika
Jimmy
Zasłużony W Boju
Posty: 360
Rejestracja: pt lut 27, 2009 11:25 am
Lokalizacja: So'ton

czw kwie 14, 2011 7:55 am

Ja osobiście korzystałem z tego typu firmy, ale w tym momencie nie pamiętam nazwy, bo było to kilka ładnych lat temu.
Jeżeli ci bardzo zależy to mogę zerknąc w papiery i podac ci nazwę firmy.
Generalnie tego typu firm jest setki jak nie tysiące i każda w zasadzie ma podobne możliwości. Odszkodowania zaq poszczególne urazy też są mniej więcej na podobnym poziomie więc to tylko kwestia wyboru firmy.
Pamiętaj, że im szybciej się zdecydujesz i będziesz współpracowała z daną firmą, tym szybciej dostaniesz pieniążki.
Jak masz jakieś konkretne pytania to pisz.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Foczka
Bardzo odważny
Posty: 636
Rejestracja: czw gru 18, 2008 11:56 am
Lokalizacja: Southampton

czw kwie 14, 2011 7:49 pm

Thanks Jimmy. Chodzi o pracodawce, nie zaplacil za holiday i tam inne rzeczy. Wyrok employment tribunal mam. Nakaz zaplaty z County Court tez mam. Teraz kwestia enforcement i tutaj mam problem, mam 4 opcje do wyboru i zeby miec pewnosc, ze uda mi sie te pieniadze odzyskac bede potrzebowala pomocy prawnej....
When I am good I am good, when I am bad I am very good...;>
Awatar użytkownika
e-admin
Administrator
Posty: 2647
Rejestracja: śr maja 24, 2006 8:21 pm
Lokalizacja: Southampton

czw kwie 14, 2011 7:55 pm

[img]http://www.obrazki.info/miniatury/SugarwareZ-253.gif[/img]

[b]Będziesz pisał na temat, nie będziesz spamował, będziesz...[/b]

[img]http://img526.imageshack.us/img526/6522/ubd3874.png[/img]
Awatar użytkownika
Jimmy
Zasłużony W Boju
Posty: 360
Rejestracja: pt lut 27, 2009 11:25 am
Lokalizacja: So'ton

pt kwie 15, 2011 7:32 am

Obawiam się, że zasada "no win no fee" dotyczy tylko wypadków samochodowych, wypadków w pracy itp. raczej nie dotyczy to długów...lecz nie jestem pewny na 100%
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Foczka
Bardzo odważny
Posty: 636
Rejestracja: czw gru 18, 2008 11:56 am
Lokalizacja: Southampton

śr kwie 27, 2011 10:18 pm

Dzieki Ewela za linki, bardzo sie przydaly :P

Jimmy na 100% jest no win no fee z prawa pracy a nawet w sciaganiu dlugow :) Happy days :mrgreen:
When I am good I am good, when I am bad I am very good...;>
Sunflowers
Gość
Posty: 5
Rejestracja: sob paź 03, 2009 4:42 pm

pt sie 12, 2011 12:32 am

Witam
moja kolezanka chcialaby sie rozwies ale nie ma pojecia jak ma to zrobic...czy moze liczyc na darmowego adwokata bo jest bez kasy no i gdzie ma zaczac jesli macie pomysla prosze napiszcie Pozdrawiam :D
Sunflowers
Awatar użytkownika
globares
Bardzo odważny
Posty: 700
Rejestracja: wt lip 05, 2011 12:10 am
Lokalizacja: Gryfów Śląski
Kontakt:

śr sie 17, 2011 4:51 pm

niech poszuka w sos-polonia, może tam wiedzą coś więcej.
Ciężko, ciężko żyć na świecie,
Kiedy płacze się i szlocha,
Jeszcze ciężej żyć bez kogoś,
Kogo się ogromnie kocha.
Awatar użytkownika
Foczka
Bardzo odważny
Posty: 636
Rejestracja: czw gru 18, 2008 11:56 am
Lokalizacja: Southampton

czw sie 18, 2011 8:55 pm

Tak dla informacji. Watkinsiryder swietnie zalatwia problemy z pracodawca, profesjonalna obsluga, informacje o postepie - zawsze jestes na biezaco, no win no fee.
Dzieki Ewela za linka i naprawde jak ktos ma problem polecam.
When I am good I am good, when I am bad I am very good...;>
Arek69
Gość
Posty: 5
Rejestracja: wt kwie 09, 2019 6:59 pm

pn kwie 29, 2019 7:13 pm

niech sie zglosi do SOS Polonia albo Citizen Advice Bureau
lekope
Gość
Posty: 14
Rejestracja: czw sie 24, 2017 2:34 pm

pn maja 13, 2019 1:41 pm

Spoko propozycje odnośnie prawników i ich wyboru. Wiadomo teraz czym się kierować !

------------
http://husarialabs.pl
ODPOWIEDZ