Start Wiadomości Co-op kasowało dwukrotnie za te same zakupy – klienci do tej pory...

Co-op kasowało dwukrotnie za te same zakupy – klienci do tej pory nie dostali zwrotów

481
0
PODZIEL SIĘ

Z kont klientów Co-op, którzy we wtorek płacili za zakupy kartą, zniknęły kwoty dwa razy wyższe, niż wynosiła suma na paragonach. Nie wiadomo ilu konsumentów zostało obciążonych podwójnymi opłatami, ale ich liczba może iść w „dziesiątki tysięcy”.

Władze sieci, która w całej Wielkiej Brytanii posiada 2 800 placówek, przyznały, że pomyłka była wynikiem błędu systemu. „Klienci, którzy w dniu 7 lipca za zakupy spożywcze czy benzynę płacili kartami kredytowymi lub debetowymi, zostali obciążeni podwójną opłatą. Chcemy przeprosić za zaistniałą sytuację i zapewnić, że zwroty nadpłaconych kwot trafią na konta poszkodowanych w ciągu 24 godzin. Ponadto, klienci, którzy w wyniku naszego błędu zostali obciążeni opłatami bankowymi, proszeni są o kontakt z biurem obsługi, w celu ustalenia sposobu zwrotu również tych należności” – czytamy w oficjalnym oświadczeniu Co-op.

Konsumenci nie kryli, że pomyłka sklepu kosztowała ich dużo nerwów. Większości z nich najbardziej przeszkadzał fakt, że zwroty nie zostały wykonane natychmiast po naprawieniu awarii. „Do kogo mam się zgłosić po zwrot za podwójny rachunek? Pieniądze do tej pory nie wróciły na moje konto” – napisał na Twitterze jeden z klientów. Podobnych zapytań tego typu było więcej.