Start Polecane Brytyjska sieć chce podbić polskie galerie handlowe

Brytyjska sieć chce podbić polskie galerie handlowe

184
0
PODZIEL SIĘ

Firma Gravity, czyli właściciel kilkunastu parków trampolinowych w Wielkiej Brytanii szykuje się na podbój Europy. Jednym z celów są polskie centra handlowe.

Gravity szykuje ekspansję na europejskie rynki. Brytyjczycy planują otwarcie lokali m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Francji, Irlandii oraz Polsce. Obecnie trwają poszukiwania lokali, które spełniają oczekiwania firmy. Przede wszystkim muszą mieć one powierzchnię pomiędzy 1,4 tys. mkw. a 2,8 tys. mkw., trop na wysokości przynajmniej 5,2 metra i mieścić się w wielkopowierzchniowych obiektach rozrywkowych, galeriach i parkach handlowych.

Gravity powstało w Wielkiej Brytanii w 2014 roku i cieszy się sporym zainteresowaniem wśród Brytyjczyków. Również w Polsce parki trampolin są coraz bardziej popularne, zwłaszcza wśród miłośników aktywnego spędzania czasu. W większości powstają jednak poza centrami handlowymi, dlatego brytyjska firma nadzieję być pierwszą tego typu marką, która będzie świadczyć swoje usługi w galeriach handlowych.

– Cieszymy się, że będziemy mieli okazję wprowadzić markę do krajów Europy kontynentalnej i mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mogli ogłosić szczegóły nowych lokalizacji – podkreśla Steve Henderson, dyrektor działu powierzchni handlowych w Savills, z którą Gravity rozpoczęło współpracę.